News - chì hè a diffarenza trà u doppler di culore è u power doppler?
新闻

新闻

Color Doppler VS Power Doppler

chì differenza trà u doppler di culore è u doppler di potenza?

Color Doppler VS Power Doppler

 

Cosa hè u Color Doppler?

 

Stu tipu di Doppler cambia l'onde sonore in diversi culori per a visualizazione per vede a velocità è a direzzione di u flussu di sangue in tempu reale.

Pò esse usatu per stimà u flussu di sangue à traversu i vostri vini sanguini rimbalzendu onde sonore d'alta frequenza (ultrasound) da i globuli rossi circulanti.Un ultrasound regulare usa l'onda sonora per pruduce l'imaghjini, ma ùn pò micca vede u flussu di sangue.

Cosa hè u Power Doppler?

Power Doppler hè basatu annantu à a rilevazione di segnali di flussu di sangue lento, sguassate u signale di cambiamentu di frequenza, è usa u signale di amplitude furmatu da l'energia sparsa di i globuli rossi per vede a distribuzione di i vini sanguini più sensibili.

Chì ghjè a Differenza trà Color Doppler è Power Doppler?

Color Doppler converte e misurazioni di u flussu di sangue in una serie di culori per aiutà à vede a velocità è a direzzione di u flussu di sangue à traversu u vasu.

Power Doppler hè ancu più sensibile di u Doppler di culore in a rilevazione di u flussu di sangue, ancu s'ellu ùn furnisce micca infurmazioni nantu à a direzzione di u flussu di sangue.

 

Dawei High-end color ultrasonica apparatus diagnostic,DW-T8, ùn sò micca solu Power Doppler Imaging (PDI), ma Directional Power Doppler Imaging (DPDI).


Tempu di post: 25-mar-2023