Novità - MSK Ultrasound Machine in Vendita

Macchina per ultrasuoni MSK in vendita

Macchina per ultrasuoni MSK in vendita

Sò in cerca di ultrasound MSK di punta?Ùn cercate più !Avemu l'ultrasound MSK avanzati in vendita chì risponde à i bisogni di i prufessiunali medichi è di e strutture sanitarie.

https://www.ultrasounddawei.com/news/msk-ultrasound-machine-for-sale

Cosa hè MSK?

MSK significa Musculoskeletal.In l'imaghjini medichi è i diagnostichi, MSK si riferisce à u sistema musculoskeletal, chì include l'osse, articuli, musculi, tendini, ligamenti è altri tessuti cunghjuntivi chì furniscenu forma, sustegnu, stabilità è muvimentu à u corpu umanu.Dunque, l'ultrasound MSK implica l'usu di a tecnulugia ultrasound per catturà l'imaghjini di sti strutture per scopi diagnostichi.Stu metudu di l'imaghjini hè comunmente utilizatu per esaminà è diagnosticà prublemi cù i musculi, l'osse è l'articuli.Fornisce infurmazioni detallate nantu à e so funziunalità è struttura.

Cumu funziona a macchina di ultrasound MSK, chì vantaghji hà in u diagnosticu è cusì sò descritti in dettagliu in l'articulu ------Avanzate i Diagnosi cù e Macchine Ultrasound MSK

 

Quandu hè necessariu di utilizàMacchine à ultrasuoni MSK?

L'ultrasound MSK sò cumunimenti usati in diverse situazioni mediche per valutà è diagnosticà e cundizioni ligati à u sistema musculoskeletal.Eccu alcuni scenarii induve l'usu di e macchine ultrasoniche MSK hè necessariu:

 

Lesioni di i tessuti molli:L'ultrasound MSK hè preziosu per evaluà e ferite di i tessuti molli cum'è strains musculari, sprains ligamenti è ferite di tendini.Fornisce imaghjini in tempu reale chì ponu aiutà à valutà l'estensione è u locu di a ferita.

Disturbi di l'articuli:L'ultrasound MSK esamina l'articuli per e cundizioni cum'è artrite, bursitis è sinovitis.Permette a visualizazione di strutture articulare è a rilevazione di anomalie.

Iniezioni guidate:L'ultrasound MSK hè spessu usatu per guidà a pusizioni di l'agulla durante i prucessi terapeutichi, cum'è injections joint o aspirazioni.Questu assicura l'accuratezza è a precisione in a consegna di medicazione o l'estrazione di fluidu.

Anormalità di i tendini, Cumpressione di i nervi, Disturbi musculari, Identificazione di cisti è di massa, Imaging Musculoskeletal Pediatric, Valutazione postoperatoria, Medicina Sportiva, etc.

Eccu i nostri ultrasound machines per l'usu Musculoskeletal.

 

A serie 3.0S si trova cum'è a linea di punta di a nostra cumpagnia, chì includenu tutti duiOstetricia è Ginecologia (OB/GYN)e sottoserie di ultrasound Musculoskeletal (MSK).Dentru a sottoserie di macchine per ultrasuoni MSK, ci sò trè mudelli distinti pensati per risponde cumplettamente à e diverse esigenze di i prufessiunali di a salute.Questi includenu u DW-T5 basatu in carrettu, u DW-P5 portable, è u DW-L5 ultra-slim in stile laptop.

 

Questa serie vanta capacità eccezziunali di trasfurmazioni digitale, chì a distingue da i mudelli di ultrasound di culore di basa.L'imaghjini prudutte sò notevolmente più nitide, è a serie incorpora una gamma di funzioni avanzate di trattamentu di l'imaghjini cum'è Pulse Doppler Imaging (PDI), Directional Power Doppler Imaging (DPDI), Speckle Reduction Imaging (SRI), Tissue Harmonic Imaging (THI), trà altri.Queste funziunalità sò adattate per affruntà e diverse esigenze incontrate da i prufessiunali medichi durante u prucessu di diagnosticu.

 

 

Smart Control per un'operazione faciule.

A piattaforma di operazione di DW-T5 hà un intervallu d'altezza regulabile di 18 cm cù u buttone, chì si adatta megliu à i bisogni di i prufessiunali di a salute.Havi una spaziosa touchscreen di 13.3-inch, rinfurzendu a cunvenzione generale di l'esperienza d'utilizatore.Inoltre, cù quattru porti di sonda cumplettamente attivati, i medichi ponu aghjustà e pusizioni di a sonda cum'è necessariu, aumentendu a flessibilità operativa.

https://www.ultrasounddawei.com/news/msk-ultrasound-machine-for-sale/
P5 MSK ultrasound machine

 

 

Standby ultra-longu, ideale per l'usu portable.

DW-P5 hè dotatu di una batteria di lithium integrata, chì furnisce un tempu di standby di più di 2 ore.Cù un spaziosu SSD da 128 GB, un teclatu integratu, è imballatu in una valigia di roti, assicura chì i medichi anu una sperienza còmoda è efficiente quandu facenu diagnosi in viaghju.

 

 

Slim è Handy per parechje scenarii. 

U dispusitivu DW-L5 hà un corpu compactu, misurà solu 7,4 centimetri è pesa circa 5,3 kilogrammi.Dispone di una schermu LCD di 15 inch, facendu adattatu per una varietà di paràmetri, cumprese diagnostichi in viaghju, ambulanze, ICU, è più.A so portabilità assicura comodità per l'usu in diverse situazioni.

 

 

Ultrasound wireless in a vostra sacchetta.

A Sonda Ultrasound Wireless hè cumpatibile cù i sistemi Android è iOS, cunnetta senza saldatura via WiFi, assicurendu segnali stabili ancu in una gamma di 15 metri.Cù a so dimensione compacta è u so design ligeru paragunabili à un telefuninu, si mette senza sforzu in a vostra sacchetta per comodità in viaghju.

Ùn mancate micca l'uppurtunità di rinfurzà a vostra pratica medica o facilità cù i nostri ultrasound MSK premium.Sfoglia i nostriU situ weboghje è investisce in tecnulugia di punta chì stabilisce u standard in l'imaghjini musculoskeletal.


Tempu di Postu: Dec-19-2023