News - U CMEF Spring 2023 hè finitu cù successu ---Dawei Medical
新闻

新闻

A primavera 2023 di u CMEF hè finita cù successu

U CMEF Spring 2023 hè finitu cù successu

L'Esposizione di Primavera 2023 CMEF hè ghjunta à una fine brusca in mezzo à l'entusiasmu di i visitatori è l'affare di u persunale.

 

Cum'è a prima mostra medica à grande scala per participà dopu à a nova epidemia di a corona, Dawei hà fattu preparazioni cumplete è aspettative cumplete per questa mostra.Una gamma completa di prudutti, cumpresiequipamentu di diagnosticu ultrasonicu, monitori di i pazienti, macchina elettrocardiografica, èsistema di radiografia digitaleè cusì tutti apparsu in sta fiera.

 

Fortunatamente, Dawei Medical hà attrattu parechji visitatori chinesi è stranieri per piantà, fighjà è cunsultà.Cù u so superb equipamentu di diagnostica ultrasonica di livellu tecnicu, monitor di paziente di alta sensibilità, è macchina d'elettrocardiogramma d'alta stabilità, avemu vintu assai lode è supportu, è ancu parechji clienti anu righjuntu una intenzione di compra cun noi nantu à a fiera.À u listessu tempu, avemu ancu purtatu opinioni preziosi da parechji medichi è venditori in questa mostra.

 

Ingegneri clinichi prufessiunali, ingegneri post-vendita è ingegneri di produttu sò in situ per risponde direttamente à e dumande per i visitori è ancu dimustrà u funziunamentu di a macchina.Qu'il s'agisse d'un instrument de diagnostic ultrasonique, d'un monitor, ou d'une machine d'électrocardiogramme, les visiteurs ont senti personnellement l'incantu de leurs produits., è un grande serviziu.

 

U successu di sta mostra ci face aspittà à u CMEF Autunno 2023 in Shenzhen.À quellu tempu, Dawei vi mostrarà più prudutti è servizii eccellenti.


Tempu di Post: 18-May-2023