News - Chì pò fà a tecnulugia ultrasound per a medicina di u dolore?
新闻

新闻

Chì pò fà a tecnulugia ultrasound per a medicina di u dolore?

L'ultrasound dawei aiuta a medicina di u dolore

Chì ghjè una unità di medicina di u dolore?Chì pò fà a tecnulugia ultrasound per a medicina di u dolore?

 

A medicina di u dolore copre i mal di testa, u dolore neuropaticu, u dolore di l'osse è di l'articuli, u dolore di tissuti, è più.Nta l'ultimi anni, a tecnulugia di ultrasound hè diventata un "sfidu" per i modi tradiziunali di trattamentu minimamente invasivi.

L'Ecografia Medica Dawei Cuntribuisce à l'Academica di Medicina di u Dolore

 

L'ecografia musculoskeletale DW-M9 full touch-screen adopta a putente piattaforma di imaging ST-U d'alta velocità cù algoritmi avanzati CPU + GPU d'alta velocità è un disignu amichevule per fà fronte à diversi ambienti cumplessi.21.5 "di u più grande touch screen di l'industria, u bracciu universale regulabile à 360 ° hè flessibile è cunvene è supporta u tipu L, l'array di linea d'alta frequenza, è altre sonde d'applicazione specializate per immagini superficiali più chiare. A tecnulugia di rinforzamentu di puntura di luce blu intelligente cumpleta rileva automaticamente. u corpu di l'agulla è ottimizeghja u megliu effettu di l'imaghjini, facendu a punzione più sicura, più precisa è più efficiente, creendu un novu standard per l'ultrasound musculoskeletal full touch screen.

 

Ultrasound musculoskeletal portable DW-P8 high-endcù una cunfigurazione funzionale cumpleta, una visualizazione medica HD di 15-inch full-view, duie interfacce di sonda attivate cumplettamente, è modi d'esame musculoskeletali prufessiunali predefiniti, chì furnisce una soluzione diagnostica cumpleta per u trattamentu medico clinicu.

 

DW-T8 hè un pruduttu ultrasound high-end adattatu basatu annantu à u campu medico, utilizendu tecnulugia ultrasound avanzata cù un'architettura hardware di prestazioni eccellenti, migliurendu assai a capacità di trasfurmazioni di dati è a tecnulugia di imaging di u sistema ultrasonicu, cù una forte penetrazione di qualità di l'imaghjini è immagini più realistiche. , riducendu in modu efficace u tempu di operazione d'ispezione, un funziunamentu più faciule, imaghjini più chjaru è un'ispezione di lesione più precisa.

 

In u locu di l'attellu, l'esperti anu elogiatu assai i sviluppi di R&D di Dawei in a tecnulugia di ultrasound d'alta precisione per aiutà à u sviluppu cuntinuu di a medicina di u dolore è hà datu un ricunniscenza prufessiunale in termini di apparenza nova è immagini ultra-clare.


Tempu di Postu: Apr-28-2023